ZoomNews

Μπάρες δημητριακών: Μια υγιεινή επιλογή

Ένα υγιεινό σνακ που επιτρέπει τη διατήρηση του σωματικού βάρους είναι οι μπάρες δημητριακών, υπό την προϋπόθεση όμως ότι είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε κορεσμένα λιπαρά και σάκχαρα. Όπως επισημαίνουν οι διατροφολόγοι, είναι μια υγιεινή επιλογή, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για μπάρες με δημητριακά ολικής άλεσης γιατί ενισχύουν το πεπτικό σύστημα και προκαλούν αίσθημα κορεσμού λόγω των φυτικών ινών που περιέχουν.

Η Διατροφολόγος Ιωάννα Μασούρα προτρέπει τους καταναλωτές να επιλέγουν μπάρες που περιέχουν τουλάχιστον 6 γρ. φυτικών ινών ανά 100 γρ. προϊόντος, με λιγότερο από 22,5 γρ./100 γρ. σάκχαρα, όπως μπάρες με φρούτα, σταφίδες, ξηρούς καρπούς, σπόρους, μέλι, ταχίνι ή ακόμη και με μαύρη σοκολάτα που είναι συστατικά θρεπτικά και υγιεινά.

Μεταξύ των άλλων πλεονεκτημάτων τους είναι και ότι αυτό το γρήγορο, εύκολο, και κυρίως νόστιμο σνακ επιτρέπει την αποφυγή κατανάλωσης τροφών που είναι πλούσιες σε κορεσμένο λίπος, ζάχαρη και αλάτι όταν πεινάτε, γιατί μπορείτε να το έχετε πάντα μαζί σας είτε ως δεκατιανό είτε ως απογευματινό.

Μην ξεχνάτε ότι οι μπάρες δημητριακών περιέχουν φυτικές ίνες οι οποίες μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων, καρκίνου και διαβήτη τύπου 2, αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμινών, μετάλλων, ιχνοστοιχείων και φαινολικών ενώσεων όπως ο σίδηρος, το ασβέστιο, ο φώσφορος, οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι β-γλουκάνες, η ινουλίνη κ.ά, και όσες έχουν βάση τη βρώμη ολικής άλεσης αποτελούν πλούσια πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β, που ενισχύουν το νευρικό σύστημα.

Οι μπάρες δημητριακών μπορούν επίσης να ικανοποιήσουν την επιθυμία για γλυκό, ώστε να αποφεύγεται η κατανάλωση εκείνων που μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση του βάρους.

 

«Τα δημητριακά αποτελούν την κύρια πηγή ενέργειας στη διατροφή μας. Τρώγοντας μια μπάρα δημητριακών ως ενδιάμεσο γεύμα θα έχετε ενέργεια για τουλάχιστον 2 – 3 ώρες», καταλήγει η κ. Μασούρα.

Related Posts

%d bloggers like this: