ZoomNews

Τι ροφήματα μπορώ να πίνω όταν κάνω δίαιτα;

Σημαντικός είναι ο ρόλος των ροφημάτων στην προσπάθεια απώλειας σωματικού βάρους, καθώς βοηθούν στη ρύθμιση της πείνας και στην ενυδάτωση του οργανισμού. Ποια ροφήματα όμως θα πρέπει να εντάξει στο καθημερινό του διαιτολόγιο ένας άνθρωπος που προσπαθεί να χάσει βάρος; 
Σύμφωνα με την Διαιτολόγο – Διατροφολόγο Kυριακή Καλδαρίδου (www.mednutrition.gr), υπάρχουν αρκετά και θρεπτικά ροφήματα που μπορεί να απολαύσουν όσοι βρίσκονται σε ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής, χωρίς να προσλαμβάνουν περιττές θερμίδες
Νερό
Το νερό παρέχει στον οργανισμό ενυδάτωση χωρίς να τον φορτώνει με θερμίδες. Η ενυδάτωση συμβάλει στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού και κατά συνέπεια εύκολη απώλεια βάρους. Παράλληλα η κατανάλωση νερού εμποδίζει την πρόληψη άλλων πλούσιων σε θερμίδες ροφημάτων Καταναλώστε ημερησίως 6-8 ποτήρια νερό ή για μεγαλύτερη ακρίβεια και εξατομίκευση υπολογίστε 30ml νερού ανά κιλό σωματικού βάρους.
Πράσινο τσάι
Σύμφωνα με μελέτες, το πράσινο τσάι αποτελεί μια σωστή επιλογή για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος, καθώς δεν περιέχει θερμίδες, ενυδατώνει και ενισχύει τον οργανισμό με μικροθρεπτικά συστατικά, τις λεγόμενες κατεχίνες.
Καφές
Ο καφές χωρίς ζάχαρη περιέχει μηδενικές θερμίδες (1 κουταλάκι του γλυκού 3-4 θερμίδες) και είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά. Για όσους προτιμούν να τον πίνουν με ζάχαρη, υπολογίστε περίπου 20 θερμίδες για κάθε κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη που προσθέτετε και περίπου 30 θερμίδες για κάθε 50 ml γάλα χαμηλό σε λιπαρά.
Φρεσκοστυμμένοι χυμοί φρούτων
Προτιμήστε τους 100% φυσικούς χυμούς φρούτων, τους οποίους θα φτιάχνετε από 2-3 φρούτα εποχής, προσθέτοντας λίγη κανέλα ή τζίντζερ. Έτσι θα έχετε ένα δυναμωτικό ρόφημα που θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και θα σας γεμίσει με ενέργεια.
Χυμοί λαχανικών
Οι χυμοί λαχανικών φτιάχνονται με λαχανικά της αρεσκείας σας και περιέχουν ελάχιστες θερμίδες. Μπορούν να καταναλωθούν μαζί με το πρωινό σας γεύμα ή να αντικαταστήσει 1 μερίδα σαλάτα. Είναι δε πλούσιοι σε φυτικές ίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.
Milkshake
Κι όμως υπάρχουν υγιεινά milkshake που μπορείτε να φτιάξετε με γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, κάποιο φρούτο της επιλογής σας, μέλι, κανέλα ή κακάο σε σκόνη. Πρόκειται για ένα πλούσιο σε ασβέστιο και βιταμίνες, χαμηλό σε λιπαρά ρόφημα που μπορεί να το απολαύσετε ως επιδόρπιο με την προσθήκη μικρή ποσότητας τριμμένης σοκολάτας υγείας!

Related Posts

%d bloggers like this: